emame zaman

عشق فقط یک کلام، "مهدی" علیه السلام

emame zaman

عشق فقط یک کلام، "مهدی" علیه السلام

پیام های کوتاه

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

نامه ای به منتظران عشق...

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ق.ظ

با خودم فکر می کردم چرا حضرت عشق نمی آید، آخر انتظار تا کی؟ خب آقاجان صبر کردن هم حدی دارد. دلیل نیامدنت چیست مولای من؟ یه جایی دیدم نوشته بود"سلام امروز برای نشاندن لبخند امام زمان(عج) چه تصمیمی داری" خیلی جا خوردم آخه تاحالا به چنین چیزی فکر نکرده بودم. واقعا دو دقیقه فکرکن..... امروز برای نشاندن لبخند رضایت امام زمان چه تصمیمی داری؟

کمی که فکر کردم دیدم تنها راه آمدن ارباب عشق همینه

به راه بیاییم... تا از راه بیاید

۹۲/۰۶/۲۲
افسر جنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی