emame zaman

عشق فقط یک کلام، "مهدی" علیه السلام

emame zaman

عشق فقط یک کلام، "مهدی" علیه السلام

پیام های کوتاه

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

رنگ عشق

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۳ ب.ظ

وقتی مشکی مد باشه خوبه.

وقتی رنگ مانتو شلوار باشه خوبه.

وقتی رنگ عشقه خوبه!

وقتی رنگ کت و شلوار باشه با کلاسه!

وقتی لباس های شب تو مهمونی‌ها مشکی باشه باکلاسه!

اما؛

وقتی رنگ چادر من مشکی شد:

بد شد!

افسردگی می‌آورد!

دنبال حدیث و روایت می‌گردند که رنگ مشکی مکروهه!

مشکی تا جایی که برای لباس‌های شما بود خوب بود

و باکلاس به ما که رسید بد شد!؟

چادر جهاد

آمده بود مرخصی .

داشتیم در مورد منطقه حرف می زدیم .

لا به لای صحبت گفتم :

کاش می شد من هم همراهت به جبهه بیایم .

حرف دلم را زده بودم . لبخندی زد و پاسخی داد

که قانعم کرد . گفت : هیچ می دانی

سیاهی چادر تو از سرخی خون من کوبنده تر است ؟!

همین که حجابت را رعایت کنی مبارزه ات را انجام داده ای

همسر شهید محمد رضا نظافت


۹۲/۱۲/۰۵
افسر جنگ

نظرات  (۱)

۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۱ سجاد بحرینی
سلام
وبلاگت خیلی قشنگا
بیو مانم لینک کن به پیوند هات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی